۳۰۰ نیرو برای کانون پرورش فکری جذب می‌شود
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

مدیرکل منابع انسانی کانون پرورش فکری گفت: نزدیک به ۳۰۰ نیرو در مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور از طریق مؤسسات غیردولتی جذب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، موسی‌ رضا نظری ظهر امروز در محل کانون پرورش فکری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 300 نیرو برای کانون پرورش فکری جذب می‌شود که از این تعداد سه نفر نیز در استان چهارمحال و بختیاری جذب می‌شود.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری با کمبود نیروی انسانی مواجه است، افزود: مجوز جذب نیرو از سال 92 برای کانون پرورش فکری به دلایلی صادر نشده است.
مدیرکل منابع انسانی کانون پرورش فکری در پاسخ به پرسش درباره کمبود نیروی انسانی در مراکز استان و اداره برخی از مراکز  بیان کرد: هر مرکز حداقل نیازمند 5 نیروی انسانی به غیر از نیروهای خدماتی و پشتیبانی است که کمبود نیروی انسانی سبب فشار مضاعف بر روی سایر نیروها می‌شود.
نظری با اشاره به جذب نیروهای جدید گفت: براساس ماده 17 قانون و با مجوز سازمان مدیریت افراد متخصص از طریق مذاکره با یک شرکت خصوصی به کانون معرفی شده‌اند.
وی با بیان اینکه 20 هزار نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: 3 برابر ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه دعوت شده‌اند.
مدیرکل منابع انسانی کانون پرورش فکری با اشاره به ضرورت افزایش مهارت نیروها تصریح کرد: سالانه به هر نیروی انسانی حداقل 100 آموزش ارائه می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.